Udělat opravdu užitečný web, ale není úplně snadné. Fungující webové stránky by měl dodržovat pár elementárních podmínek. Počínaje logickým umístění ovládacích elementů, přes dobrý textový obsah, vkusnou grafiku, správnou strukturu atd. Myslet si, že požádáte známého nebo jeho syna na studiích aby Vám v základním html kódu splácal www stránky, snad už nikdo nemůže. Obraťte se raději profesionální tvůrce webových stránek, ti určitě následují nejnovější trendy a potřeby svých klientů. Pokud Vám nevyhovuje realizace webu přes firmu, která vše zajistí, můžete se v pohodě oslovit konkrétní specialisty jako jsou grafik, copywriter, SEO analytik, linkbuilder, kodér, programátor. Velké množství manažérů webů vrážejí velké sumy peněz do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo dalších PPC služeb, reklamních bannerů a jinak zvyšují návštěvnost webu, to je skutečně dobré, ale pokud webová stránka není dobrá a nevede návštěvníka tam kam si přejeme, jsou to nenávratně ztracené peníze. Parádní web prodává, tedy směřují k našemu cíli. Na druhou stranu skvělý web bez návštěvníků také nám nic nepřináší. A může být pozdě na to zjišťovat proč webovka nefunguje, když tolik investujeme do reklamy a seo. Zadejte proto vytvoření webových stránekskutečným profesionálů s kladnou odezvou od spokojených klientů.
Zpětné odkazy, anchor text
Dlouhou čas byly (a pořád budou) Podmínkou seo, či raději, faktory působící na evaluaci www stránek a předně i jeho pozici ve výsledcích vyhledávání, zpětné odkazy, keywords, anchor text, hodnověrnost. Ve standardním pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text předně. Však právě už je zřejmé, že vliv anchor textu v odkazech ztrácí svou hodnotu - ověřený pravdivý poznatek. Váha anchor textu se snižuje z důvodu jeho jednoduché machinace a google se snaží takto omezit vliv optimalizačních technologie. Mohli bychom objevit, že google klade v první řadě největší důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, co-citation. Dělat zpětné odkazy je těžké, lidé (možná) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz