Období: rok 2012

Zásady přírodní švédské kosmetiky Oriflame

Gerd (») | 31. 12. 2012 | přečteno: 489×
Bezpochyby jste již mnohdy četli o firmě oriflame. Značka oriflame je ze Švédska a za své působnosti si našla řadu klientů, jenž na ni nedají dopustit a stala se jejich každodenním doplňkem. Báječné je, že poradkyně pracují z domu a nemají pracovní dobu. Další neobvyklostí je to, že poradkyně si nechávají celých 23% z ceny kosmetiky, což je opravdu nevídané procento. Díky tomuto číslu, si kosmetické poradkyně můžou vydělat docela velkou sumu peněz, ovšem jestliže je dodávání přestane zajímat a neprodají nic, tak se absolutně nic nestane, poněvadž všechno záleží výhradně na nich. Kosmetickýc... číst dál

Kosmetika Oriflame.cz krása, zdraví, zábava

Gerd (») | 15. 12. 2012 | přečteno: 452×
Máte rádi kvalitní kosmetiku? Problematika kosmetiky vás skutečně zaujala a myslíte si, že máte lidem co říci? V případě že jsou vaše odpovědi ano, pak neváhejte a staňte se kosmetickou poradkyní společnosti Oriflame, kde se můžete pohodlně realizovat. Tato práce může být vhodná, i pokud jste na rodičovské dovolené nebo jste na studiích, neboť tu neexistuje pracovní doba, ani žádné jiné limity. Výrobky společnosti Oriflame máte možnost distribuovat ve velkém, na různých událostech nebo všude kde vás napadne, nebo jen v malých dávkách v rodinném kruhu. Stačí, když s sebou čas od času někam ... číst dál

Úprava Webových Stránek

Gerd (») | 7. 12. 2012 | přečteno: 729×
Udělat opravdu užitečný web, ale není úplně snadné. Fungující webové stránky by měl dodržovat pár elementárních podmínek. Počínaje logickým umístění ovládacích elementů, přes dobrý textový obsah, vkusnou grafiku, správnou strukturu atd. Myslet si, že požádáte známého nebo jeho syna na studiích aby Vám v základním html kódu splácal www stránky, snad už nikdo nemůže. Obraťte se raději profesionální tvůrce webových stránek, ti určitě následují nejnovější trendy a potřeby svých klientů. Pokud Vám nevyhovuje realizace webu přes firmu, která vše zajistí, můžete se v pohodě oslovit konkrétní specialisty jako jsou grafik, copywriter, SEO analytik, linkbuilder, kodér, programátor. Velké množství manažérů webů vrážejí velké sumy peněz do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo dalších PPC služeb, reklamních bannerů a jinak zvyšují návštěvnost webu, to je skutečně dobré, ale pokud webová stránka není dobrá a nevede návštěvníka tam kam si přejeme, jsou to nenávratně ztracené peníze. Parádní web prodává, tedy směřují k našemu cíli. Na druhou stranu skvělý web bez návštěvníků také nám nic nepřináší. A může být pozdě na to zjišťovat proč webovka nefunguje, když tolik investujeme do reklamy a seo. Zadejte proto vytvoření webových stránekskutečným profesionálů s kladnou odezvou od spokojených klientů. číst dál